What’ve ya been up to, Bob?

Vannak napok, amikor túlárad bennem az energia, ám muszáj takarékon tartani magam, különben pont akkor égek ki, amikor a leginkább képben kellene lennem. Ez esetben most pörögnék, lenne is mára program, ám holnap utazok ‘dam-ba, s úgy tűnik, hogy amint leszállunk az Eindhovenből érkező transzferről, máris vethetjük bele magunkat az éjszakába, mivel a házigazdáink éppen nem melóznak aznap este. Mindezt úgy, hogy a múlt hétvégi tivornyázásba sikerült megrántanom a térdem, hetek óta nem bírok rendesen enni, s bár nem vagyok leégve, korántsem engedhetem magam olyan hosszú pórázra anyagilag, mint nyáron Prágában (köbö ugyanannyi lóvét viszek, de Amszterdam messze drágább ugyebár).


Szóval van pörgés és first world problems rendesen. Mindennek a tetejébe megint nem tudom, hogyan osszam be azt a 4 és fél napot, amit a városban töltök. Nézegettem a TripAdvisor ajánlatait és konstatálnom kellett, hogy a gyanútlan turisták költekezés-maximalizálására hangolták a keresőmotor algoritmusait a tavaszi idényre. A tavalyi Vice Guide fő célkitűzése mintha az lenne, hogy minél távolabb hajtsa az érdeklődőket a belvárostól, miközben hiába veszünk bérletet, a többség inkább a Centraal-Jordaan-Rembrandtplein-Leidseplein négyszöget preferálná. Külön megkavarja a dolgokat, hogy hajlamos vagyok önállósítani magam és egyedül nekivágni valami kizárólag engem érdeklő programnak, amit gondolom a többiek nem vennének túl jó néven.

Még mindig nem fejeztem be a Dragonfall-t, pedig hónapok óta az első gamma, ami fél óránál tovább leköt, még jobban lemaradtam az olvasmányaimmal (legalább a View From the Gutters podcast első oldalát beértem) és kínosan hip hop-centrikussá váltak a zenehallgatási szokásaim. Héj, de legalább megnéztem a mindenki által egekig magasztalt Whiplash-t… És bár JK Simmons alakítása valóban frenetikus, a film üzenetétől (dedication ~ genius) sajnos nem vágtam magam hanyatt, pedig nem is vagyok jazz-rajongó. A bittersweet high note, yet abrupt ending pedig hatásmechanizmusában sajnos ugyanúgy nem működött, mint a Birdmannél, hiába bravúros a narratívavezetés. Egyre gyakrabban tör rám az érzés, hogy korántsem vagyok oda annyira a film médiumáért, mint 5 vagy 10 évvel ezelőtt.

tl;dr öregszem és/vagy degenerálódok. Tudja valaki esetleg, honnan lehet ginkót olcsón beszerezni?

tl;dr

Hozzászólás